June 2, 2009

Pentru ca


Sunt incapatanata, navalnica si uneori (a se citi de cele mai multe ori) inconstienta.

Bruno e cel mai frumos baiat catel ever! Si cel mai cuminte! Si cel mai destept! Si cel mai pupacios! Si cel mai gelos (mai nou). Si da, sunt subiectiva. Si?

Ma scot din minti pitipoancele, manelistii si pilosii.

Anul asta promit sa ajung la Paris.

Iar e frig si trebuie sa ma-nfofolesc cu cinspe' straturi in casa, lucru pe care il detest.

Mi-e tare dor de EA.

Nu stiu sa inot, mi-e frica de apa si totusi ador marea.

Toti tzantzarii sunt innebuniti dupa mine. Fara exceptie. Daca va supara vreunul, chemati-ma si se rezolva. Instant.

Si cateii plang cateodata.

As vrea sa mai cant macar o data la vioara.

Nu-mi gasesc fusta mea preferata de 2 ani, 3 luni si 5 zile (aproximativ), desi am sapat in toate colturile si coltisoarele dulapurilor, inclusiv in frigider si camara de pe balcon. Fir-ar...

Bruno chiar este cel mai frumos, cel mai cuminte, destept, pupacios si gelos catel din toata lumea asta. Ma repet. Stiu. Si?
Foto: Bruno sforaind nestingherit...

2 comments:

Dora said...

Haha! Bruno a ramas la fel de adorabil!

XTina said...

Multumim, multumim, o sa-i transmit... :)