June 10, 2009

Peste rabdari


O zi pe dos. Astept una pe fata.

In alta ordine de idei, am febra la maseteri de cata terapie prin zambet (a se citi ranjet tamp) am facut. Grea diplomatia asta. Grea rau. Sunt momente cand mi-as dori cu adevarat sa stiu un kung-fu, ju-jitsu, ceva. Sau macar sa fac o tzukahara cu dubla intoarcere, sa ma linistesc.

Altfel, Bruno ma gadila cu coada proaspat tunsa, concert din muzica de tzevi exista, slava Apei Nova -aceasta Hortensia Papadat Bengescu contemporana- care se incapataneaza ca in fiecare seara, invariabil, sa scuipe niste picaturi mai mult decat indoielnice prin locul pe unde ar trebui -cica- sa curga apa. Si nu vorbesc de supremul lux al apei calde. Nu. Ci de umila, mult hulita, dar dorita apa rece...

A, si apropo, mananc morcovi, mai nou. Cruzi. Cu zgomot.

1 comment:

cory said...

:D lasa ca ii dai lu' Bruno sa linga farfuriile dupa ce mananci, deci nu iti mai tb apa.

P.S. :)) Poza asta imi aduce aminte ca maine tb sa imi fac antirabicu , pew pew pew